Klacht: Sterke toename batterijverbruik na up date app startpagina one ui

op 28 juni 2021 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Sinds de update van 9 mei van de samsung app Startpagina One UI is de batterijverbruik van deze app met 40% na volledige lading toegenomen. Na melding hiervan op het service nummer werd mij gezegd dat er niks met mijn telefoon aan de hand is en dat er niets aan gedaan kan worden want de app is noodzakelijk voor besturing van de telefoon. Eigenlijk moest ik niet zeuren want ik hoefde pas na 3 dagen de telefoon opladen en ik was de eerste met deze klacht. Voor de update was dat 5 dagen. Ik heb juist vanwege de lange batterijduur een samsung M21 gekocht.

Mijn klacht serieus genomen wordt, mij verteld wordt waar ik met deze klacht bij Samsung terecht kan.

Dat er een update komt en de app zodanig aangepast wordt dat het batterij verbruik minder wordt.

Of dat ik delen van de app zelfs uit kan schakelen zonder dat functies op de telefoon verloren gaan.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

4 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door aembootsman