Klacht: Sterk verweerde terrastegels

op 26 april 2016 over Hornbach in de categorie Bouwmarkten

Wij hebben ongeveer een jaar geleden de terrastegel Desert Black 60x60x3 cm in het filiaal Zaandam aangekocht. Opdrachtnr. is 31578085. Een kopie van het aankoopbewijs kunnen wij u sturen.

Zoals u op de meegestuurde foto’s kunt zien zijn de tegels na een jaar sterk vergrijsd. Toen wij de tegels kochten waren zij nog antraciet grijs. Wij hebben de tegels conform gebruiksaanwijzing behandeld eerst met een reiniger en toen met leisteenolie. Deze behandeling heeft echter weinig tot geen resultaat gehad.

Daarom zijn wij een maand geleden naar hef filiaal Zaandam geweest en hebben daar onze zaak voorgelegd aan de medewerker van de afdeling buitentegels. Hij adviseerde ons de tegels de reinigen met een speciaal reinigingsmiddel. Dit heeft echter niets opgeleverd.

Wij zijn erg ontevreden over dit product en zijn menig dat het product zo niet verkocht mag worden, want het is duidelijk dat product sterk verweerd. Dit is ons niet verteld en als wij dit geweten hadden, dan hadden wij het product nooit gekocht.

Wanneer de tegels terug zijn in de staat waarbij ze een jaar geleden zijn gekocht.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hornbach over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Hornbach in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hornbach een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hornbach

Heeft op 25 november 2016 om 11:30 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door allardn