Klacht: Stempel van 2 dagen terug gebruikt door chauffeur

op 28 juni 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Vandaag ging ik vanuit Eindhoven station met de bus richting Veghel. Echter bij de volgende bus aangekomen werd er door de chauffeur geconstateerd dat de vorige chauffeur (waarbij ik mijn kaartje had gekocht) zijn stempel nog op 26-06-2016 ipv 28-06-2016 had staan. Nu heb ik uiteindelijk geen boete ontvangen bij controle, maar het was een vrij ongemakkelijke situatie. Wat is hier aan te doen?

Die vraag leg ik bij Arriva neer. Dit omdat ik niet ben van het claimen van iets. Echter omdat het zo ongemakkelijk was, hoop ik wel op iets van de vervoerder.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

6 maanden geleden - Beste Kevin, Niet leuk om te lezen dat de chauffeur zijn stempel op een verkeerde datum had staan. Begrijpelijk dat je hiervan baalt. Wel fijn om te lezen dat je geen boete hebt ontvangen hiervoor. Zou je aan kunnen geven in welke lijn je zat en hoe laat je bent ingestapt? Dan ga ik je melding intern doorgeven aan de manager van de regio zodat hij het met de desbetreffende chauffeur kan bespreken. Verder vraag je min of meer om een vergoeding. Langs deze weg kan en mag ik daar geen uitspraken over doen. Ik wil je adviseren om contact op te nemen via onze website http://bit.ly/1SERjn1. Excuses voor het ervaren ongemak Kevin. Met vriendelijke groet, ^LH Arriva Webcareteam

Arriva

Heeft op 05 juli 2016 om 07:56 geantwoord

\"Niet leuk om te lezen dat de chauffeur zijn stempel op een verkeerde datum had staan. Begrijpelijk dat je hiervan baalt. Wel fijn om te lezen dat je geen boete hebt ontvangen hiervoor.

Zou je aan kunnen geven in welke lijn je zat en hoe laat je bent ingestapt? Dan ga ik je melding intern doorgeven aan de manager van de regio zodat hij het met de desbetreffende chauffeur kan bespreken.\"

Gevraagde informatie vooralsnog niet ontvangen. Klacht wordt daarom afgesloten. ^DK

Alle klachten die gemeld zijn door kevinbrouwers