Klacht: Steelpan

op 11 mei 2020 over Action in de categorie Huishoudelijke winkels

Volgens de omschrijving zouden de pannen geschikt zijn voor inductie. Bij het eerst gebruik (water koken ) vertoonde de binnenkant(beschermlaag) grote blazen. Dit vond ik zeer gevaarlijk voor mijn gezondheid. Daarom wilde ik ze teruggeven. Maar zonder bon werd me verteld, werd niets teruggenomen. Als de kwaliteit zelfs een gevaar voor de gezondheid is, vraag ik me af of zowel verkocht mogen worden.

Als U deze klacht serieus behandeld. Het gaat per slot van rekening om gezondheid

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Action

Bericht van Action

4 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw,Hartelijk dank voor uw bericht. Uw klacht zal via deze website niet in behandeling genomen worden.Wij verzoeken u hierbij het bericht rechtstreeks naar Action te sturen. Voor de mogelijkheden om in contact te komen met ons, verwijzen wij u graag naar onze website met de contactgegevens: www.action.com.Met vriendelijke groet, Team Webcare Action

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Action nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door M.vdlaar