Klacht: Steeds veranderd er iets op mijn site

op 06 juli 2016 over Simpel in de categorie Mobiele Telefonie

Ga een contract aan met onbeperkt bellen en smsen en 3 gb internet .maar steeds word er iets veranderd op mijn site van simpel waardoor ik opeens 250 belminuten heb maar geen internet. 100 emails gestuurt maar geen duidelijk antwoord of oplossing. Nu blijkbaar is het weer veranderd naar onbeperkt bellen en smsen en 1gb internet. Maar daar ik geen internet had verleden maand moet ik opeens 50 euro betalen omdat ik internet data heb gebruikt???weer email gestuurt met de mededeling dat ze naar mijn contract moeten kijken en zich daaraan moeten houden.maar blijkbaar kan er daar niemand nederlands lezen wat krijg alleen maar emails terug dat het klopt wat er op mijn site staat en dat ik zelf dat verandert heb.heb toch een contract wat bindend is?????misschien dat jullie iets kunnen doen want naar 40 telefoon gesprekken (niemand verstaat je)heb ik het nu wel gehad met simpel.mvg wieno stitzinger

Als simpel zich aan het contract houd onbeperkt bellen en smsen en 3gb voor 20 zoals het op het contract staat

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Simpel over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Simpel in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Simpel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Simpel

Heeft op 21 juli 2016 om 11:36 geantwoord

Heeft op 21 juli 2016 om 14:20 geantwoord

Nu zie ik op mijn persoonlijke site dat ik onbeperkt bellen en smsen en 1gb internet heb????

Bericht van Simpel

1 jaar geleden - Beste heer Stitzinger, Bedankt voor uw bericht. Het klopt dat u in de huidige maand weer een andere bundel heeft. Deze bundelwijziging is per 01-07-2016 ingegaan. In de maand juni had u een bundel met 250 belminuten en in deze maand zijn de buitenkosten ontstaan. Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Casper Simpel

Alle klachten die gemeld zijn door Wieno