Klacht: Steeds te laat

op 14 december 2017 over Spotta in de categorie Reclame

Vanavond kreeg ik een kaartje van jullie met de goede wensen voor de komende tijd. ik heb niets gegeven, maar op dat moment er niet bij stil gestaan om te vertellen dat ik de reclame steeds veel te laat krijg.
Dit heeft niets met de weersomstandigheden te maken, want het is al een hele tijd zo.
De meeste reclames gaan in op dinsdagmorgen, maar helaas krijgen wij de folders pas op dinsdagavond of woensdag erna.
Voor goede aanbiedingen ben je dan te laat in de winkel, want dan is alles uitverkocht.

Het zou prettig zijn om de nieuwe folders tijdig te ontvangen zodat je tijd hebt om ze te bekijken en ook eens van een aanbieding gebruik te kunnen maken,

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 15 december 2017 om 16:54 geantwoord

Geachte heer/mevrouw

Hartelijk dank voor uw bericht. Wij vinden het erg vervelend dat de verspreiding van het Spotta folderpakket te wensen heeft overgelaten. Onze excuses daarvoor. Wij hebben uw melding in behandeling genomen en vertrouwen erop dat u in de toekomst het folderpakket weer gewoon op zondag, maandag of dinsdag in uw brievenbus ontvangt.

Klantenservice Spotta

Alle klachten die gemeld zijn door Houdoe