Klacht: Steeds te laat

op 14 december 2017 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vanavond kreeg ik een kaartje van jullie met de goede wensen voor de komende tijd. ik heb niets gegeven, maar op dat moment er niet bij stil gestaan om te vertellen dat ik de reclame steeds veel te laat krijg.
Dit heeft niets met de weersomstandigheden te maken, want het is al een hele tijd zo.
De meeste reclames gaan in op dinsdagmorgen, maar helaas krijgen wij de folders pas op dinsdagavond of woensdag erna.
Voor goede aanbiedingen ben je dan te laat in de winkel, want dan is alles uitverkocht.

Gewenste Oplossing:

Het zou prettig zijn om de nieuwe folders tijdig te ontvangen zodat je tijd hebt om ze te bekijken en ook eens van een aanbieding gebruik te kunnen maken,

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 15 december 2017 om 16:54 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw

Hartelijk dank voor uw bericht. Wij vinden het erg vervelend dat de verspreiding van het Spotta folderpakket te wensen heeft overgelaten. Onze excuses daarvoor. Wij hebben uw melding in behandeling genomen en vertrouwen erop dat u in de toekomst het folderpakket weer gewoon op zondag, maandag of dinsdag in uw brievenbus ontvangt.

Mocht u in de tussentijd geen aanbieding willen missen, kijk dan op Spotta.nl of download de Spotta app voor uw tablet en/of smartphone. Daar vindt u de laatste folders van alle populaire winkels in Nederland. U zoekt – en vindt – voordeeltjes handig op productnaam of categorie. Zoeken per winkel kan natuurlijk ook, landelijk en bij u in de buurt.

Heeft u nog vragen, opmerkingen of suggesties? Of ontvangt u het Spotta folderpakket in de toekomst nog een keer niet of niet op de juiste manier? Laat het ons weten via Spotta.nl/klantenservice.

Met vriendelijke groet,
Klantenservice Spotta

Alle klachten die gemeld zijn door Houdoe