Klacht: Steeds maar weer uitgestelde levering

op 12 juni 2017 over Swiss Sense in de categorie Bedden

Wij zouden omstreeks week 16 ons bed mogen ontvangen. We kregen tegen die tijd een mail dat het bed in week 18 verwacht werd en dat we gebeld zouden worden voor een afspraak. Na lang wachten hebben we zelf maar gebeld. Er zou in week 19 nog een onderdeel binnenkomen, ook was een van de hoeslakens dan nog niet binnen, maar stelde de klantenservice een deellevering voor met nabezorging van het extra hoeslaken.
Het is inmiddels week 22 en we hebben nog niets binnen. Een aantal keer gebeld en telkens komt er een onderdeel pas volgende week binnen.
We zijn nu dus al meerdere keren teleurgesteld en hadden gehoopt onderhand in ons bed te kunnen liggen. Een bed van maar liefs 5000! euro, dus je zou denken dat Swiss Sense blij moet zijn met ons als klanten. Nou, nooit meer dus voor ons als ze niet snel leveren nu en een bepaalde vorm van compensatie bieden. En dan heb ik het niet over een extra badjasje waar ik niet op zit te wachten. Ook zullen wij voortaan Swiss Sense afraden bij vrienden en familie. Want inmiddels zitten we al 6 weken over de vooraf geschatte wachttijd en is er nog geen afspraak gemaakt.

Een vorm van compensatie, zoals korting of extra producten. Al hebben we er alles al bij zitten (behalve nachtkastjes).

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Swiss Sense over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Swiss Sense in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Swiss Sense een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Swiss Sense

Heeft op 25 juli 2017 om 11:50 geantwoord