Klacht: steampod

Hallo E-care, bij deze wil ik een klacht indienen over de service van jullie,
ik heb mijn steampod van Loreal 21-05-2016 verstuurd naar jullie en toen kreeg ik binnen 6 dagen nog steeds geen bericht of jullie hem nou hadden ontvangen wat ik al heel raar vond… ik heb toen naar jullie gebeld en toen kon de telefonist mijn steampod nergens vinden maar hij was wel aangebeld na 9 min aan de telefoon gezeten te hebben hadden ze hem toch gevonden hij was verdwaald ergens werd er tegen mij verteld?!! waar ik al heel erg van schrok ‘dus als ik nooit had gebeld had misschien iemand anders mee kunnen nemen’ mevrouw zei al heel gauw sorry en ik zorg ervoor dat die nu bij de reparatie dienst komt. DUS IK BEN 5 DAGEN VERLOREN VOOR NIKS. toen vroeg ik aan de mevrouw hoelang gaat het ongeveer duren want ik kan niet zonder mijn steampod waarop ze zei ; de reparatie duurt ong 5 dagen en als je een nieuwe krijgt kan dat al heel snel 2 dagen duren. ik opgelucht heel blij ging er sowieso van 5 dagen uit nu zitten we op 06-06-2016 en ik heb mijn steampod nog steeds niet binnen ik ben heel erg teleurgesteld in jullie service omdat er eerst wat anders is belooft zo kun je toch niet met klanten om gaan.

als ik mijn steampod binnen nu en 2 dagen in huis heb.

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar E-care Repair Service over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door imen.alidirie@live.nl