Klacht: Stationair lopen

op 12 juli 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Bus is te vroeg en staat enkele minuten onder mijn raam stationair te lopen en dan om 5.40 uur. Het gaat om lijn 25 in de Honigmannstraat 53 te Landgraaf.

Als de chauffeur dit een halte eerder doet want daar is hij niemand tot last daar staan geen woonhuizen dat is bij snoworld

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

1 maand geleden - Beste Kinderen8891, Niet leuk om te lezen dat de bus enkele minuten onder je raam stationair loopt om 5:40 uur in de ochtend. Ik kan me voorstellen dat dit niet prettig is. Uit je bericht haal ik helaas niet op wanneer dit is gebeurd. Zou je misschien de datum van voorval door kunnen geven? Dan maak ik er een melding van zodat het besproken kan worden. Met vriendelijke groet, ^LH Arriva Webcareteam

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 25 juli 2017 om 08:40 geantwoord

Beste Kinderen8891,

Helaas hebben we tot op heden nog niet de benodigde informatie van jou ontvangen om de klacht door te kunnen sturen naar de regio. Daarom wordt de klacht afgesloten.

^MR
Webcareteam Arriva