Klacht: Stationair lopen

op 12 juli 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

1 jaar geleden - Beste Kinderen8891, Niet leuk om te lezen dat de bus enkele minuten onder je raam stationair loopt om 5:40 uur in de ochtend. Ik kan me voorstellen dat dit niet prettig is. Uit je bericht haal ik helaas niet op wanneer dit is gebeurd. Zou je misschien de datum van voorval door kunnen geven? Dan maak ik er een melding van zodat het besproken kan worden. Met vriendelijke groet, ^LH Arriva Webcareteam

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 25 juli 2017 om 08:40 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Kinderen8891,

Helaas hebben we tot op heden nog niet de benodigde informatie van jou ontvangen om de klacht door te kunnen sturen naar de regio. Daarom wordt de klacht afgesloten.

Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina, of ons Facebookaccount. Je vindt ons onder @Arriva_NL en www.facebook.com/ArrivaNederland.

Met vriendelijke groet,
^MR
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Kinderen8891