Klacht: statiegeldbon

op 28 augustus 2018 over Dirk van den Broek in de categorie Supermarkten

Ik kan mijn statiegeldbon maar op één filiaal inleveren. Mag dat? Het andere filiaal waar ik mijn bon wilde inleveren is immers ook een Dirk winkel.
M.i. is het een vordering op Dirk en niet op een filiaal.
Mvg Marcel Breukink

Als ik bij ieder filiaal mijn statiegeldbon kan inleveren.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dirk van den Broek over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dirk van den Broek in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dirk van den Broek een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dirk van den Broek

Heeft op 31 augustus 2018 om 13:02 geantwoord

Beste Marcel Breukink,
Vandeweek heeft u mij gebeld over het innemen van statiegeldbonnen en inmiddels is onze werkwijze hierover besproken met mijn collega's. ik verwacht dat we vandaag u een reactie kunnen geven. Alvast een fijn weekend en graag tot ziens in onze winkel.
Met vriendelijke groeten,

Dirk
afdeling klantenservice

Heeft op 03 september 2018 om 16:56 geantwoord

Geachte Iwan Zerp,

Zojuist leverde ik 2 bonnetjes in op de Visserijkade. Ik had van mijn zoon een bonnetje gekregen van de Asterstraat.

In gedachte dat alles geregeld was kreeg ik van de baliemedewerkster te horen dat het Asterstraatbonnetje niet gescand kon worden.
Ik zei, dan kunt u toch zo die 80 cent geven.

Nee zeg, zei deze dame, ik kan toch niet zomaar 80 cent terug geven als het niet gescand kan worden.

Waarom niet, lijkt me niet zo moeilijk. Maar dat kon echt niet.

Door dat antwoord werd ik niet echt vrolijk.

Chef erbij gehaald, een dame (grijs haar, cheffin kassa?) in de eerste instantie, want ik dacht alles is geregeld.

Krijg ik weer een discussie. Werd er een meneer bijgehaald.

Deze meneer, Arjan volgens mij, van de Visserijkade, zijn dat hun regels.

Maar regels van Dirk kunnen niet boven de wet uit, zei ik.
Hij zei dat ik als ik de winkel binnenstap ik akkoord ga met de regels.

Nogal geïrriteerd zei hij tegen de mevrouw het geld terug te geven.

De mevrouw mopperde dat zij dan wel naar de Asterstraat zou gaan met het statiegeldbonnetje.

Ik ben er wel klaar mee, eigenlijk. Niet echte vriendelijke types.

Marcel Breukink

Alle klachten die gemeld zijn door Breuk62