Mijn Klacht:
Na een tijd geen boodschappen bij AH gedaan te hebben komt het nu weer goed uit
17 augustus statiegeldbon uit automaat gehaald, die ik vergeten was bij het afrekenen en afgelopen zaterdag wilde verzilveren.
Kreeg te horen dat hij niet meer geldig is, te gek voor woorden
Zie nergens op het bonnetje een verloopdatum (voor statiegeld ?????????????) en bij de automaat staat ook geen enkele aanwijzing
Gewenste Oplossing:
Als ik mijn 3.90 betaald krijg

