Klacht: Start niet op

op 20 september 2016 over Harman Kardon in de categorie Internetshops - Elektronica

De home cinema set BDS270 10 oktober 2013 gekocht. Al 4 keer opgestuurd geweest om te repareren. 23-10-2014 de 1ste keer opgestuurd geweest…gaf no disk aan december 2015 voor de 2de keer opgestuurd gaf weer geen no disk aan. 25-01-2016 voor de 3de keer opgestuurd voor vervangen versterkingsprint voor de uitgang naar de subwoofer. 17-03-2016 weer op gestuurd voor de 4de keer de subwoofer deed het nog niet. Nu is die weer stuk de 5 de keer alweer hij start niet op. Heb contact gezocht met Harman kardon weer,maar kreeg te horen dat we een andere versie konden krijgen maar we moeten dan wel 399 euro betalen. Echt te triest voor woorden. Ik wil gewoon een nieuwe BSD270 want dit is niet normaal meer.

Dat we een nieuwe home cinema BDS 270 krijgen. En dat we niks hoeven te betalen.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Harman Kardon

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Harman Kardon nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht Marionlievense

1 maand geleden - Ik vind het echt belachelijk. Ze willen wel helpen maar we moeten dan wel 399 euro neer tellen. Wat ben ik teleurgesteld in Harman Kardon zeg.

Alle klachten die gemeld zijn door Marionlievense