Klacht: stapel folders bezorgd

op 10 maart 2020 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Er is voor de 6e keer een stapel van minimaal 20 pakketten folders bezord.
Dit mag nu weleens ophouden.
Graag iets aan doen.
Onze belangrijke post gaat hierdoor kapot.

Gewenste Oplossing:

Als er geen folders meer worden bezorgd

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 10 maart 2020 om 09:46 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen mevrouw Schollen,

Hartelijk dank voor uw bericht. Wij hebben elkaar inmiddels telefonisch gesproken. Bedankt voor dit fijne telefoongesprek. Wij hebben de melding in behandeling genomen en gaan het bespreken met betreffende bezorger.
Wij gaan er vanuit dat dit niet weer gebeurd. Mocht dit toch het geval zijn dan horen wij dit uiteraard graag.
Het beste kunt u dan mailen naar [email protected]

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Spotta

Alle klachten die gemeld zijn door scalamontage