Klacht: Stang valt tijdens zuigen uit elkaar.

op 13 oktober 2016 over Electrolux in de categorie Electronica - Wasmachines

Daar waar het kunststof deel waar de slang aan zit overgaat in de metalen stang zit een systeem dat de beide delen met elkaar verbind. Door het drukken op een knop op de metalen stang kunnen beide delen losgekoppeld worden.
Aangezien de uitsparing in het kunststof deel al heel snel uitgesleten was moest je vanaf dat moment met twee handen de stofzuigerstang bij elkaar houden.
De stofzuiger is van het type “oxygen +”

Als ik een nieuwe stang/slang krijg opgestuurd of als er iemand van Electrolux langskomt om e.e.a. te repareren.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Electrolux over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Electrolux in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Electrolux een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Electrolux

Heeft op 19 oktober 2016 om 15:40 geantwoord

Om uw aanvraag in behandeling te nemen, ontvangen wij graag meer informatie van het product. Wij ontvangen graag het model, product- en serienummer en aankoopdatum via consumercare@electrolux.nl . Nadat wij de gegevens hebben ontvangen, kunnen wij naar een oplossing zoeken.

Nikki
AEG Webteam

Voor toekomstige vragen kan je ook terecht op Facebook en Twitter. Daar ontvang je doorgaans sneller een antwoord op je vraag. Groet, Nikki

Bericht van Electrolux

1 maand geleden - Na ontvangst van de gegevens kunnen wij aangeven dat de onderdelen te bestellen zijn via http://onderdelen.aeg.nl/category/Vloeronderhoud/Stofzuigers. Aangezien het apparaat 9 jaar oud is, zien wij geen reden om dit kosteloos te herstellen.

Alle klachten die gemeld zijn door BvanZ