Klacht: Standkachel

op 30 november 2016 over DAF Trucks in de categorie Automerken

Vorig jaar is mijn daf kenteken bx dz 15 op naam van elgersma harderwijk regelmatig ter reparatie aangeboden voor een slecht werkende standkachel bii bakker daf trucks te Harderwijk. Elke keer kreeg ik te horen:”we hebben hem schoongemaakt. We hebben hem laten draaien en en. “. Nu begint de winter weer en hetzelfde euvel; namelijk; als ik de kachel heb aangezet en hij daarna afslaat als hij op temperatuur is en het daarna weer afgekoeld. , moet ik hem handmatig weer uitzetten en weer opstarten om het weer warm te krijgen. Ik begrijp dat men zo weinig mogelijk kosten wil maken met een onderhoudscontract. Maar als de remmen versleten zijn komen er toch ook nieuwe op? En maken ze deze toch ook niet schoon? Ook begrijp ik dat deze mensen s’avonds thuis in een warm huis komen. Hetzelfde zou ik graag ervaren als ik honderden kilometers van huis weer na het eten in mijn daf stap. Hopelijk heeft u begrip voor mijn klacht en kan u er wat aan doen.

Rik van de Scheur

Graag een complete nieuwe stand kachel plaatsen met thermostaat.

3 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over DAF Trucks

13 uur geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over DAF Trucks nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door rikenclara@gmail.com