Klacht: standaard fiets

op 01 oktober 2017 over Decathlon in de categorie Sportwinkel

Ik heb vandaag (01-10) een kinderfiets gekocht bij Decathlon twv 309,00 euro. Hier zat een standaard ijzeren standaard op. De verkoper vertelde dat een zwarte standaard steviger was. Dus op zijn advies heb ik er een zwarte standaard op laten zetten twv 13,00 euro.
De verkoper adviseerde mij om bij de klantenservice de standaard te laten verrekenen met de fiets.
Dit omdat ik niks met de ijzeren standaard kan doen. Hij beland tenslotte nu in de vuilnisbak.
De medewerkers bij de klantenservice hadden hier geen boodschap aan en ik moest uiteindelijk de zwarte standaard betalen en de ijzeren standaard mee naar huis nemen. Ik begrijp niet dat ik voor iets moet betalen wat ik niet gebruik. Ik ben bij Decathlon wel vaker geweest, zoals u aan mijn klantenkaart kunt zien en ben deze “service” niet gewend.

Een tegoedbon van de waarde van de ijzeren standaard.
Korting van de waarde van de ijzeren of zwarte standaard op de fiets.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Decathlon

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Decathlon nog niet in behandeling is genomen.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Decathlon in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Decathlon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Decathlon

Heeft op 09 oktober 2017 om 14:31 geantwoord

Beste Agnes,

Bedankt voor uw bericht.
Omdat dit bericht dubbel is binnen gekomen hebben wij dit bericht afgeboekt en zullen wij deze niet meer verder in behandeling nemen. Uiteraard bieden wij je in het eerste bericht wel een oplossing aan.

Wij gaan er vanuit je zo voldoende te hebben geinformeerd en wensen je nog een fijne dag.

Met sportieve groet,
Sascha