Klacht: Stampei Op De Wei

op 17 augustus 2017 over Boxspring-Amsterdam in de categorie Algemeen

Geachte Mevrouw En Meneer

Hierbij Verzoekende dat Op 16 – 08 2017 Nabij Het Weiland Tussen En In Het Midden Van Twee Gemeentes Namelijk Oostzaan En Landsmeer Er Stampei Op De Wei Was, Er Was Namelijk Luidruchtige Gestontel En Harde Gestuntel En Geroezemoes En Rumoer En Geraas, Men Heeft Er Daar Met De CITY BIKE Gereden In De Avond I.V.M. Boodschappen Aan Het Hannie Schaft Plein In Oostzaan, En Heel veel Mensen Die Daar Wonen Hadden Daar Last Van.

Hierbij Hopende Kunt U Hierin Tegemoet Komen En Ziet Men Dan Ook U Bericht En U Reactie Zo Spoedig Mogelijk Tegemoet.

Hierbij Bijvoorbaat De Vriendelijke Groeten Van De Ondergetekende Alvast! Van Meneer: Erwin Uit Amsterdam

Ben Pas Tevreden Als Er Duidelijkheid Is Wat Stampei Op De Wei Precies Inhoudt En wat er Daar Heeft Plaats Gevonden En waarom Dit Niet Is Vermeld In De Landelijke Dagbladen En Online En Waarom Andere Gemeentes Hier In Nederland Niet Van Op De Hoogte Wordt Gehouden.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Boxspring-Amsterdam

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Boxspring-Amsterdam nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Meneer Erwin Leeuwerink