Klacht: Stalking

op 30 december 2017 over Straetus in de categorie Incassobureaus

Eergisteren een email van deze incassobureau ontvangen. Ik heb ze daarover gebeld en op zich toen nog wel redelijk met ze hebben kunnen praten.
De dag erna begonnen ze al vanaf 10:00 uur met bellen, whatsappen, bellen via de Whatsapp en met mails.
Ik heb ze steeds toch geantwoord alhoewel ik het totaal niet prettig vond dat ze me ongevraagd Whatsapp berichten stuurden. En op zo\’n dreigende en intimiderende toon. Ik heb na de zoveelste keer gezegd dat als ze ermee doorgingen er een melding van zou maken bij de politie. En ze gingen door dus heb ik dit allemaal doorgestuurd naar de politie en hun uiteindelijk geblokkeerd. Dit is gewoon stalking en mij chanteren met van alles en ook hebben ze mij op een lijst gezet van wanbetalers en ook dat ik hun niet te woord sta. Wat ik dus meerdere keren wel heb gedaan.

Dat ze ophouden met mij te stalken en hun intimiderende toon mij blijven lastigvallen. Ik hoop dan ook dat de politie of andere instanties die ik heb benaderd deze vreemde manier van hun werk als incassobureau eens goed onder de loop nemen. En eigenlijk deze incassobureau sluiten.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Straetus over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Straetus in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Straetus een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Straetus

Heeft op 17 december 2017 om 20:26 geantwoord