Klacht: Stadsdienst Zutphen (83)

op 13 december 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Sinds de nieuwe dienstregeling rijd geen enkele bus op tijd! vaak tussen de 5 en 15 minuten vertraging op een bustraject van voor mij een 15 minuten lang durende rit. Ik was vet enthousiast toen ik zag dat er een nieuwe dienstregeling kwam maar schijn bedriegt

Gewenste Oplossing:

Ik geen 20 minuten op station Zutphen hoef te wachten van de trein tot mijn bus ( ipv max 10) en de bussen gewoon op tijd aankomen! ( max enkeleminuten , geen (10,15,20)!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 13 december 2017 om 20:40 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste tomzutphen,

Wat jammer om te lezen dat jij ervaart dat lijn 83 sinds de nieuwe dienstregeling niet op tijd rijdt. Het is natuurlijk wel even wennen en opstarten zo'n nieuwe dienstregeling. Wel stuur ik je bevindingen over de nieuwe dienstregeling van lijn 83 intern door naar de vervoerkundige in de regio zodat deze ter evaluatie van de dienstregeling meegenomen kunnen worden. Excuses voor de extra reistijd!

Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina, of ons Facebookaccount. Je vindt ons onder @Arriva_NL en www.facebook.com/ArrivaNederland.

Met vriendelijke groet,
^Manon
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door tomzutphen