Klacht: Stadsdienst Zutphen (83)

op 13 december 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Sinds de nieuwe dienstregeling rijd geen enkele bus op tijd! vaak tussen de 5 en 15 minuten vertraging op een bustraject van voor mij een 15 minuten lang durende rit. Ik was vet enthousiast toen ik zag dat er een nieuwe dienstregeling kwam maar schijn bedriegt

Ik geen 20 minuten op station Zutphen hoef te wachten van de trein tot mijn bus ( ipv max 10) en de bussen gewoon op tijd aankomen! ( max enkeleminuten , geen (10,15,20)!!

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 13 december 2017 om 20:40 geantwoord

Beste tomzutphen,

Wat jammer om te lezen dat jij ervaart dat lijn 83 sinds de nieuwe dienstregeling niet op tijd rijdt. Het is natuurlijk wel even wennen en opstarten zo'n nieuwe dienstregeling. Wel stuur ik je bevindingen over de nieuwe dienstregeling van lijn 83 intern door naar de vervoerkundige in de regio zodat deze ter evaluatie van de dienstregeling meegenomen kunnen worden. Excuses voor de extra reistijd!

^Manon
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door tomzutphen