Klacht: staatsloterij wijzigt banknummer

op 30 juni 2016 over Staatsloterij in de categorie Loterijen

Ik speel al jaren mee bij de staatsloterij nu ontving ik ineens een bericht dat ik niet mee zou spelen voor de 1 juli trekking omdat de incasso niet kon worden gedaan. Heel vreemd ik kijken op de bank en zie geen problemen maar ook geen poging van de staatsloterij. Ik bellen hebben ze toen ik begin juni een wijziging heb door gevoerd gelijk een ander bank nummer er in gezet. Ze geven netjes toe dat dat hun fout is en ik krijg een staatslot als goedmakertje. en ik speel pas weer mee in aug.
Ik loop dus twee maal de kans mis op een grote prijs zelfs de hoofdprijs elke maand 10000 euro of 10 juni de hoofdprijs.

Ik vind niet dat je dat met een gratis staatslot kan goed maken

Ik begrijp dat je niet kan verwachten dat ze de portemonnee heel ver open doen maar ergens zou het wel moeten. Denk toch gezien het hun systeem fout is dat ze mij de hoofdprijs ontnemen. een financiële compensatie zou netjes zijn.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Staatsloterij in behandeling genomen

Bericht van Staatsloterij

1 jaar geleden - Geachte heer Van Beurden, Naar aanleiding van uw feedback op onze website wil ik u graag de volgende toelichting geven. Ik kan mij voorstellen dat het heel vervelend is dat u niet automatisch meespeelt in de aankomende twee trekkingen door een fout op onze website. Mijn excuses hiervoor Ik zie inderdaad dat het rekeningnummer weer is gewijzigd en dat u een gratis lot ontvangt. U kunt natuurlijk nog wel een los lot kopen in de winkel of via onze website, zodat u alsnog meedoet in de trekkingen. Dan loopt u de kans op de hoofdprijs niet mis. Nogmaals mijn excuses hiervoor en ik wens u heel veel geluk. Mocht u nog vragen hebben, aarzel dan niet om contact op te nemen via klantenservice@staatsloterij.nl of 0800 023 13 03 (gratis). Met vriendelijke groet, Lendsey Lopes Klantenservice Staatsloterij

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Staatsloterij een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Staatsloterij

Heeft op 30 juni 2016 om 16:27 geantwoord

Wij hebben de klant een gratis lot aangeboden. Het is helaas niet mogelijk om een andere vorm van compensatie te bieden.

Reactie van de melder van de klacht bbenco

1 jaar geleden - dat is toch geen oplossing!!! als mijn lot had mee gedaan was er een reële kans dat ik gewonnen had. door uw fout nu 100% niet dus 3o jaar 120000 euro zet u een gratis lot ter comensatie??? nou nee dus dat kan en mag niet

Alle klachten die gemeld zijn door bbenco