Klacht: staat klant op 1 of niet?

op 19 september 2018 over Specsavers in de categorie Opticïens en brillen

Dit is al de tweede keer dat ik in het Specsavers filiaal in Apeldoorn sta en ik al 10 minuten voor de balie sta, er lopen wel werknemers rond in de winkel, een paar die komen even snel wat pakken bij de balie. Een werknemer die heeft mij snel begroet maar liep daarna gelijk weer weg. Niemand die aan mij vroeg of ik al geholpen werd, of dat ze bezig zijn en bijvoorbeeld een collega mij zo komt helpen, niks. Als er mensen bezig zijn met klanten dan heb ik daar begrip voor. maar er waren genoeg werknemers die met elkaar in een hoekje aan het kletsen waren. Ik voelde me niet gezien in de winkel. Ik vind dat je je als klant als je in een winkel staat welkom moet voelen, en niet ongewenst. Dit voelde voor mij namelijk echt niet zo. Na die 10 minuten kwam er iemand aan die vroeg of ik al geholpen werd. Toen heb ik uitgelegd wat ik er van vond maar ik ben uiteindelijk wel geholpen. Maar ik ben niet met een goed gevoel weggegaan.

Ik ben tevreden als bij de Specsavers kom en ik ook echt geholpen word door medewerkers, dat ik me gezien voel in de winkel, dat ik ook echt welkom ben en me welkom voel. Er kan wel gezegd worden dat ik welkom ben maar als het niet druk is en de werknemers doen niet eens moeite om naar je toe te komen, voel ik me niet welkom.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Specsavers over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Specsavers in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Specsavers een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Specsavers

Heeft op 20 september 2018 om 11:12 geantwoord

Goedemorgen,

Hartelijk dank voor uw bericht. Wij hebben deze in goede orde ontvangen.

Wat super vervelend te horen dat u zo lang in de winkel heeft moeten wachten voordat u geholpen werd, onze excuses hiervoor.

Wij hebben uw schrijven gedeeld met onze winkel in Apeldoorn zodat zij heer lering uit kunnen trekken.

Nogmaals onze excuses.

Specsavers International BV