Klacht: Staat Hornbach Zaandam boven de wet???

op 29 augustus 2016 over Hornbach in de categorie Bouwmarkten

Tijdens mijn bezoek in Hornbach te Zaandam maakt ik de kapitale fout om via de ingang naar buiten te lopen om een karretje te gaan halen. Ik was net binnen en kwam er achter dat ik een karretje nodig had dus rechtsomkeer door het poortje door de ingang naar buiten. Daar werd ik opgepakt door medewerkers van de bewaking die niet helemaal op de hoogte zijn met hun bevoegdheid. Ik werd als een dief meegenomen naar afgesloten ruimte en werd daar als ware gegijzeld/krijgsgevangen genomen… Ik moest gaan zitten mocht niet staan, mocht niet mijn bellen (die naar mij op zoek was. Ik kreeg het bevel om mijn zakken leeg te maken. Ik moest mij legitimeren. ondanks ik een 78 jarige veteraan ben kwam dit zeer intimideren bij mij over. toen zij niets bij mij konden vinden ben ik (zonder excuus) vrij gelaten en kon ik snel worden herenigd met mijn vrouw die inmiddels overstuur door de winkel liep, wij waren zo ondersteboven dat wij zonder karretje en boodschappen huiswaarts zijn gegaan. Ik had even het gevoel dat ik niet in Nederland was maar ik een of andere bananenrepubliek.

Dit stuk is geschreven door de schoonzoon van een 78 jarige hardwerkende man zonder strafblad die zich bijna 40 jaar heeft ingezet voor de BV Nederland en op dit moment zeer overstuur thuis zit omdat een persoon werkend voor de firma Hornbacht niet helemaal op de hoogte is met de rechts en wetskennis in NL en zich een mijn inziens ongeoorloofde machtsvertoon aanmeet..

Ik had mijn schoonvader geadviseerd om aangifte te doen, maar dat wil hij niet, hij durft niet meer naar Hornbach.

Uw personeel is net zo gek als uw tv spotjes..

Als Hornbacht zich wat klantvriendelijke opstelt en Personeel in dienst neemt / inhuurt die op de hoogte van hun vak. Ja beveiligen is een vak en daar komt zeer zeker mensen kennis, kennis van de wet en inzicht bij kijken.

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hornbach over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Hornbach in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hornbach een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hornbach

Heeft op 23 januari 2017 om 14:49 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door hornbachhero