Mijn Klacht:
We hebben weer geen volders gekregen in week 51. Ik kijk ze altijd graag door voor mooie aanbiedingen in de supermarkt maar helaas, géén volders. We krijgen ze vaak op de woensdag of helemaal niet!
Gewenste Oplossing:
Ik ben tevreden als de volders het liefst het begin van de week in de brievenbus vallen, en dan niet soms wel of soms niet maar gewoon elke week!
Ik weet niet of de bezorger dan ziek is anders zou ik ze graag zélf bij hem op komen halen!

