Klacht: Voortdurend ongewenste folders ontvangen

Annemeik op 17 mei 2024 over Spotta in de categorie Reclame

Dag,

Sinds enige weken/maanden krijg ik ongewenste folderpakketten. Ik heb een juiste sticker op de brievenbus (ja/nee). Iemand heeft mij ongevraagd op ja gezet in een database. Erg vervelend, want waarom iemands vrije keuze overschrijven?

Dat is al zo’n 6 werken geleden rechtgezet.

Maar ik blijf meuk krijgen. Hele busladingen. Ik ben mezelf bewust van verspilling, en het moet nu ongelezen weggebracht worden naar de afvalverwerking. Een papierbak heb ik niet, niet nodig namelijk.

Ik bel wekelijks. Meestal wordt niet opgenomen, en krijg ik na een tijdje wachten en bandje met de vraag later terug te bellen wegens drukte. Echter, dat zou meteen na contact wellicht kloppen, nu wordt ik hoorbaar weggedrukt.

Als volhouder lukt het toch na enige dagen, en anders email ik. 1 aardige jonge man, een andere onvriendelijker proberen mij te helpen. Hoe simpel zou het moeten zijn? Het lukt ze niet. Week op week krijg ik weer een rotzooidump op de mat.

Vandaag bij herhaling weer geen gehoor. Ik heb inmiddels zeer vaak gebeld en krijg wekelijks de belofte dat het is opgelost.

Ten einde raad, hoewel een klein ding: het voelt echt als ongewenst, troep in je huis, niet bij machte om het te laten stoppen. De bezorger heb ik nooit getroffen namelijk.

Mvg, Anna

Stoppen met bezorgen op mijn adres. Telefoon regelmatiger opnemen. Zaken oplossen. Geen afspraken maken door ze niet waarmaken. Respecteren van keuze bewoner dmv sticker.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Spotta

Heeft op 21 mei 2024 om 13:29 geantwoord

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Annemeik