Mijn Klacht:
Al vaker een klacht ingediend, nooit wat van gehoord.
Maar wij krijgen vaker geen folders dan wel. Nu zag ik op Facebook een foto voorbij komen van gedumpte folders. Ik wil wel graag folders ontvangen!!! Dus nogmaals dien ik nu een klacht in.
Gewenste Oplossing:
Elke week gewoon de folders ontvangen!!!

