Klacht: Sinds juli geen folders meer ontvangen

Fberge op 05 oktober 2022 over Spotta in de categorie Reclame

Spotta klantenservice

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
✉ Spotta has resolved this complaint
✅ Klacht opgelost op 6 oktober 2022
Reactie van het bedrijf:

Geachte heer ten Berge, Vervelend om te vernemen dat de bezorging tot op heden nog niet is hersteld. Wij hebben uw melding daarom speciaal onder de aandacht gebracht bij de manager van de afdeling bezorgen. Totdat de bezorging op uw...

Klanttevredenheid: 1.0/10 ★☆☆☆☆
Bedrijf Spotta
Categorie Reclame
Status Opgelost
Datum 5 oktober 2022

Een klant heeft herhaaldelijk aangegeven geen folders meer te ontvangen van Spotta, ondanks meerdere telefoongesprekken waarin werd beloofd dat de bezorger zou worden aangesproken. De klant vermoedt dat het probleem ligt bij het ontbreken van een bezorger in de wijk, wat mogelijk niet wordt erkend door het bedrijf uit vrees voor negatieve gevolgen voor adverteerders.

Mijn Klacht:

Al 4 keer aangeven dat ik geen folders meer ontvang . De eerste keer telefonisch en de reactie was dat ze de bezorger zouden aanspreken . Ze hebben zelfs nog een keer telefonisch contact met me opgenomen en gezegd dat de bezorger er op aangesproken was!!!!!
Het resultaat is nul komma nul. Volgens mij is het werkelijke probleem dat ze geen bezorger hebben voor deze wijk , maar ja dat willen ze natuurlijk niet toegeven want dat gaat adverteerders kosten.
Ben benieuwd of deze klacht gaat helpen

Gewenste Oplossing:

Lijkt me evident. Gewoon weer wekelijks de folders door de brievenbus

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 06 oktober 2022 om 13:08 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer ten Berge,

Vervelend om te vernemen dat de bezorging tot op heden nog niet is hersteld.

Wij hebben uw melding daarom speciaal onder de aandacht gebracht bij de manager van de afdeling bezorgen.

Totdat de bezorging op uw adres is hersteld, wijzen wij u graag op een alternatief genaamd Folderkiezer (www.folderkiezer.nl).

Op deze website kunt een gepersonaliseerd folderpakket samenstellen dat kosteloos door PostNL bij u bezorgd zal worden.

Uw vragen hierover, beantwoorden wij graag

Tot slot vertrouwen wij erop u hiermee, vooralsnog, voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
Afdeling Kwaliteitsbeheer

Fberge

Heeft op 27 oktober 2022 om 17:12 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Tot op heden nog steeds geen folders ontvangen !!!!!! In het
telefonische contact hierover ( afgelopen week) werd me zelfs gezegd dat melden van het niet ontvangen van folders geen enkele zin heeft . Het wordt m.i. tijd dat de opdrachtgevers , die wel moeten betalen voor verspreiding, van zich laten horen.

💡

Tip van onze consumentenexpert

Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.

Bron: ConsuWijzer / ACM