Klacht: reclamefolders worden niet bezorgd

Mevr. De Keijzer. op 22 mei 2024 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

De Spottafolders worden niet meer bezorgd. Ik heb Spotta niet afgezegd.
Ik hoop dat de folders wel weer bezorgd worden.
Retiefstraat 135, 3851AC Ermelo.

Gewenste Oplossing:

De folders worden elke week weer bezorgd.

Beoordeling 4/10 star-2 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Spotta

Heeft op 22 mei 2024 om 12:18 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw,

Vervelend om te vernemen dat de reclamefolders niet correct zijn verspreid op uw adres.

Wij zullen dit onder de aandacht brengen bij de afdeling bezorgen.
Zij zullen verdere maatregelen treffen om dit zo snel en goed mogelijk op te lossen.

Onze excuses voor het ongemak.

Ondanks alles wensen wij u een fijne dag toe

Met vriendelijke groet,

Afdeling Kwaliteitsbeheer

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Reactie van de melder van de klacht Mevr. De Keijzer.

1 week geleden - De folders zijn niet bezorgd.( het is nu 9 juni 2024

Reactie van de melder van de klacht Mevr. De Keijzer.

1 week geleden - De folders zijn tot nu toe weer niet bezorgd

Reactie van de melder van de klacht Mevr. De Keijzer.

1 week geleden - Nog geen folders ontvangen (9 juni 2024)

Reactie van de melder van de klacht Mevr. De Keijzer.

1 week geleden - nog steeds geen folders ontvangen

Mevr. De Keijzer.

Heeft op 09 juni 2024 om 17:10 geantwoord

Beoordeling 4/10 star-2 (10)

De oplossing lijkt goed. Nu afwachten of de folders inderdaad bezorgd worden.
Tot nu toe,9 juni 2024, zijn de folders nog niet bezorgd.

Alle klachten die gemeld zijn door Mevr. De Keijzer.