Mijn Klacht:
we hebben al twee weken geen folders ontvangen.
Gewenste Oplossing:
als we eindelijk eens op tijd de folders ontvangen.

we hebben al twee weken geen folders ontvangen.
als we eindelijk eens op tijd de folders ontvangen.
Bericht van Robin van Klacht.nl
6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.
Bericht van Robin van Klacht.nl
6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen
Bericht van Robin van Klacht.nl
6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht
Heeft op 11 juli 2018 om 10:39 geantwoord
Geachte heermevrouw Klunder,
Hartelijk dank voor uw melding. Uw vaste bezorger is onlangs gestopt met bezorgen en we hebben een nieuwe bezorger in uw wijk aangesteld, die met ingang van komende week zal starten. Daarmee gaan we er vanuit dat u dan netjes de folders zult ontvangen, uiterlijk op dinsdag om 20.00. Mocht u ze dan nog niet hebben dan horen we het alsnog graag van u. Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Spotta
Heeft op 11 juli 2018 om 10:55 geantwoord
U kunt toch niet twee weken over slaan om dat de bezoger is gestopt, zullen de adverteerders leuk vinden!
Reactie van de melder van de klacht
6 jaren geleden - Ik wil als nog vandaag de reclame blaadjes ?