Klacht: Ongewenste reclame pakketten in de brievenbus

margadeen op 26 januari 2024 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Spotta vertelt bezorgers van pakketen reclamefolders, dat de nee/nee stickers sinds 1 januari niet geldig zijn voor hun folders. Zij hebben een eigen lijst waarop mensen staan die zich hebben aangemeld bij Spotta. Echter mensen die zich nooit hebben aangemeld om folders te ontvangen zijn volgens Spotta akkoord gegaan met ontvangen van de folders. Je wordt door Spotta doorverwezen naar hun website, waar je dat kunt veranderen.

Gewenste Oplossing:

Spotta verbieden de bezorgers van de pakketen aan te zetten tot illegale activiteiten

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Spotta

10 maanden geleden - Geachte heer/mevrouw, Vervelend om te vernemen dat de reclamefolders niet correct zijn verspreid op uw adres. Graag ontvangen wij uw volledige woonadres (1234AB,5), zodat wij uw melding op de juiste manier kunnen verwerken. Uw gegevens kunt u het gemakkelijkst versturen, door het beantwoorden van deze mail. Met vriendelijke groet, Afdeling Kwaliteitsbeheer

Reactie van de melder van de klacht margadeen

10 maanden geleden - Henry Dunantlaan 67 2614GL Delft Maar ook vele anderen bij mij in de wijk klagen over folders in de brievenbussen met een nee/ne nee/ja sticker. Belachelijk dat iemand zich af moet melden op een website waar de personen zich.nooit hebben aangemeld.

Spotta

Heeft op 26 januari 2024 om 10:13 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw,

Vervelend om te vernemen dat de reclamefolders niet correct zijn verspreid op uw adres.

Wij zullen dit onder de aandacht brengen bij de afdeling bezorgen.
Zij zullen verdere maatregelen treffen om dit zo snel en goed mogelijk op te lossen.

Onze excuses voor het ongemak.

Ondanks alles wensen wij u een fijne dag toe.

Met vriendelijke groet,

Afdeling Kwaliteitsbeheer

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door margadeen