Klacht: Ongewenste reclame

FreekLier op 22 mei 2024 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Een aantal weken geleden kreeg ik ineens reclame in mijn brievenbus ondanks NEE-sticker op mijn brievenbus.
Bezorger zei dat ik me ergens online kon afmelden hiervoor. Na een korte discussie liet deze mij zien dat vanuit Spotta de nadrukkelijke instructie was gegeven om de stickers te negeren.

Dit staat trouwens ook haaks op hun eigen uitleg na vragen van het programma KASSA:

In principe worden huishoudens alléén geïnformeerd over het nieuwe reclamefoldersysteem als zij op dat moment al reclamefolders ontvangen. Het gaat dan om huishoudens die geen sticker tegen reclame of huis-aan-huisbladen op de brievenbus hebben, of een JA-sticker voor folders. Zit er een NEE-sticker tegen reclame op je brievenbus? Dan krijg je als het goed is sowieso geen folders via Spotta.

Ik sta nu gelukkig niet meer op hun lijst maar mensen hebben gewoon ruzie met de bezorger.
Mijn klacht is dat jullie liegen en mensen bewust opzadelen met ongewenste reclame en jullie moeten hiermee stoppen.

Gewenste Oplossing:

Een excuus en belofte dat men stopt met liegen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Spotta

Heeft op 22 mei 2024 om 08:28 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer van Lier ,

Bedankt voor uw bericht . We hebben uw klacht in behandeling genomen en doorgezet naar de juiste afdeling .

Met vriendelijke groet ,

Afdeling Kwaliteitsbeheer

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door FreekLier