Klacht: Ongekend waardeloos!

[email protected] op 31 mei 2024 over Spotta in de categorie Reclame

Ongekend waardeloos bedrijf. Dat nieuwe in mijn bus systeem doet vermoeden dat je als klant inspraak hebt over het wel of niet ontvangen van folders, maar het lijkt er eerder op dat dat systeem een eigen leven leidt. Ik lees in veel reviews op Trustpilot en ook hier op Klacht.nl dat sinds de invoering van dit systeem veel mensen die GEEN folders willen ontvangen ze toch opeens in de bus krijgen en andersom, zoals bij mij. Ik wil juist WEL folders blijven ontvangen, maar krijg ze nu al ruim 3,5 maand niet meer.
Ik ben al sinds 13 februari jl. bezig om het wekelijkse folderpakket weer te ontvangen. Vele malen gebeld en gemaild. Uiteindelijk een reactie, bleek mijn adres op NEE te staan. Dat kan ik nooit zelf gedaan hebben, want ik ontvang graag folders en heb een JA/JA sticker op mijn brievenbus. Dat heb ik ook gemeld, maar daar is nooit op gereageerd. Om e.e.a. weer recht te zetten heb ik al diverse keren emailcontact met Spotta gezocht (wordt sporadisch op gereageerd met een standaard bericht waar je als klant niks mee kan en waaruit ook niet blijkt dat men serieus je klacht aan het behandelen is) en diverse keren telefonisch contact met ze gehad (vaker niet dan wel bereikbaar). Het enige dat ik steeds te horen krijg is dat ze alleen een melding bij de distributeur kunnen doen dat ik graag het folderpakket weer wil ontvangen. Inmiddels is er door de klantenservice al 4 à 5x zo’n melding gedaan (als het goed is, dat moet je dan maar geloven, want een bevestiging ontvang je daarvan als klant zijnde niet), maar tot op heden 0 resultaat. Ik heb ze weer een email gestuurd met de vraag waar het nou toch steeds mis gaat? Je raad het al: geen reactie. Je moet als klant lijdzaam ondergaan dat je gewoon compleet genegeerd wordt. Ik mag zelf de distributeur niet bellen, dus heb het vriendelijke doch dringende verzoek aan Spotta gedaan om telefonisch contact op te nemen met de distributeur en uit te zoeken waarom ik nog steeds geen folders ontvang. Ik heb vriendelijk doch dringend gevraagd dit voor mij op te lossen, want het heeft nu wel lang genoeg geduurd. Ik voel me als een roepende in de woestijn, je wordt als klant niet gehoord en niet serieus genomen door Spotta en/of distributeur. Ik probeer vriendelijk te blijven in mijn correspondentie, terwijl ik inmiddels eigenlijk heel hard hele lelijke dingen wil roepen door de telefoon of in een email, zo boos en gefrustreerd ben ik inmiddels door de opstelling van Spotta.
Op 19 april mijn klacht op Trustpilot gezet. Opeens die middag weer een standaard reactie van Spotta ontvangen en daar is het bij gebleven. Ik heb zelfs weer een hele nieuwe aanvraag gedaan via de website van Spotta. Er werd aangegeven dat het maximaal 2 weken kon duren voordat het folderpakket in de bus zou vallen. Dat is nu (31 maart) ook alweer 3,5 week geleden, maar tot op heden geen oplossing en nog altijd niets ontvangen.
Ik weet echt niet wat ik als klant verder nog kan doen om ze ertoe te bewegen de situatie op te lossen…

Wekelijks het standaard folderpakket in mijn bus!

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Spotta

Heeft op 02 juni 2024 om 09:24 geantwoord

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

[email protected]

Heeft op 08 juni 2024 om 13:57 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

N.a.v. een klacht op Klacht.nl stuurt Spotta een (standaard) email met o.a. de tekst:
\"Graag ontvangen wij uw volledige woonadres, zodat wij uw melding op de juiste manier kunnen verwerken. Uw gegevens kunt u het gemakkelijkst versturen, door het beantwoorden van deze mail\". Mijn gegevens hebben ze al jaren en ook de afgelopen 4 maanden regelmatig doorgegeven. Maar ik wil het (als het er eindelijk voor zorgt dat ik het folderpakket weer ontvang) mijn gegevens best voor de zoveelste keer sturen, alleen adviseren ze me te reageren naar een noreply-emailadres, dus daar gaan we alweer.....

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]