Mijn Klacht:
Al meer dan 1 maand worden de reclamefolders pas op maandag of dinsdag bezorgd. Op deze dagen gaan de acties in de folders al in waardoor we al meerdere malen achter het net hebben gevist met deze acties. Is dit gebruikelijk?
Gewenste Oplossing:
Ik zou het prettig vinden wanneer de folders op zijn laatst op zondag geleverd worden.

