Mijn Klacht:
Het is niet meer leuk om iedere Week een Klacht indienen moeten bij Sporta. Ben al drie Maanden aan het klagen over de Bezorging van Sporta Folders maar er gebeurt niets. Iedere keer als antwoord we geven het door aan Afdeeling Bezorging. Volgens mij woord helemaal niets gedaan met de Klachten.Ik ben het langzaam zat om iedere Week een Klacht indienen de moeten. Het is blijkbaar moeilijk om Mensen als Bezorgers te krijgen. Klacht wordt niet opgelost.
Gewenste Oplossing:
Heb vaak een oplossing ingediend.


