Klacht: Geen reclamefolders ontvangen

bakje op 20 november 2022 over Spotta in de categorie Reclame

Spotta klantenservice

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
✉ Spotta has resolved this complaint
✅ Klacht opgelost op 21 november 2022
Reactie van het bedrijf:

Geachte heer/mevrouw A. van Alphen, Uw melding waarin u aangeeft dat de bezorging niet naar behoren verloopt, is in goede orde ontvangen. Wij vinden het jammer dat de bezorging op uw adres niet goed gaat en nemen de melding daarom...

Bedrijf Spotta
Categorie Reclame
Status Opgelost
Datum 20 november 2022

Een klant van Spotta heeft gemeld dat hij al 11 weken geen reclamefolders ontvangt, ondanks het hebben van een Ja! Ja! sticker. Ook andere bewoners van het appartementencomplex ervaren hetzelfde probleem, wat leidt tot teleurstelling, vooral gezien de huidige hoge prijzen. De klacht is inmiddels opgelost.

Mijn Klacht:

Sinds 11 weken gaan de reclame folders van Spotta mijn brievenbus voorbij terwijl ik een Ja! Ja! sticker heb. Ook de andere bewoners in ons appartementencomplex blijven ervan verstoken. Daar ik een groot fan van reclame ben – zeker in deze dure tijd – mis ik ze enorm!!

Gewenste Oplossing:

Graag wil ik elke zondag of maandag - zoals in het verleden - het reclame pakket van Spotta voor de komende week weer ontvangen!!

Alvast mijn zeer grote hartelijke dank!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 21 november 2022 om 13:01 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw A. van Alphen,

Uw melding waarin u aangeeft dat de bezorging niet naar behoren verloopt, is in goede orde ontvangen. Wij vinden het jammer dat de bezorging op uw adres niet goed gaat en nemen de melding daarom in behandeling:

De melding wordt doorgegeven aan onze afdeling bezorgen en zij zorgen ervoor dat de bezorger wordt geïnformeerd over uw melding.

Heeft u na de termijn van drie weken nog steeds klachten, dan verzoeken wij u om contact met ons op te nemen via onze klantenservice-portal:  https://www.spotta.nl/klantenservice  (U kunt direct op de link klikken) Op deze portal kunt u vanaf woensdag tot en met vrijdag klachten melden die betrekking hebben op de bezorging van het weekend daarvoor.

Tip
In de tussentijd hoeft u geen aanbiedingen te missen. Op www.Folders.nl of via www.Folders.nl/app vindt u alle folders van de populaire winkels in Nederland.  

Bedankt voor het doorgeven van de melding. Wij gaan direct met de melding aan de slag en doen ons uiterste best om de melding zo snel mogelijk op te lossen.

Met vriendelijke groet,
Afdeling Kwaliteitsbeheer

💡

Tip van onze consumentenexpert

Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.

Bron: ConsuWijzer / ACM