Klacht: Geen reclamefolders ontvangen

I.grijpma op 13 oktober 2022 over Spotta in de categorie Reclame

Spotta klantenservice

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
✉ Spotta has resolved this complaint
✅ Klacht opgelost op 13 oktober 2022
Reactie van het bedrijf:

Geachte mevrouw Grijpma, We vinden het vervelend dat de bezorging nog niet naar wens verloopt. De melding is opnieuw in behandeling genomen. Op de achtergrond is de afdeling bezorgen hard aan het werk om de bezorging weer plaats te laten...

Bedrijf Spotta
Categorie Reclame
Status Opgelost
Datum 13 oktober 2022

Na acht weken zonder reclamefolders heeft de klager Spotta vier keer benaderd in de hoop op een oplossing. Spotta heeft aangegeven het probleem te zullen verhelpen. De klacht is inmiddels opgelost.

Mijn Klacht:

Ik heb nu denk ik al 8 week geen reclame folders ontvangen . Spotte zelf ook al 4 keer benaderd ! Die zouden het oplossen 🙂

Gewenste Oplossing:

Reden waarom geen folders meer komen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Spotta

4 jaren geleden - Geachte mevrouw Grijpma,   Vervelend om te vernemen dat de reclamefolders niet correct zijn verspreid op uw adres.   Graag ontvangen wij uw volledige woonadres (1234AB,5), zodat wij uw melding op de juiste manier kunnen verwerken. Uw gegevens kunt u het gemakkelijkst versturen, door het beantwoorden van deze mail. Heeft u verder nog vragen, opmerkingen of suggesties? Mail gerust of neem contact op via https://www.spotta.nl/klantenservice. Met vriendelijke groet, Afdeling Kwaliteitsbeheer

Reactie van de melder van de klacht I.grijpma

4 jaren geleden - Volledig woonadres 8447 EK Nr 37 de Kimen Heerenveen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 13 oktober 2022 om 16:32 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Grijpma,

We vinden het vervelend dat de bezorging nog niet naar wens verloopt.

De melding is opnieuw in behandeling genomen.

Op de achtergrond is de afdeling bezorgen hard aan het werk om de bezorging weer plaats te laten vinden op uw adres.

Ondanks alles wensen wij u een fijne dag toe.

Met vriendelijke groet,

Afdeling Kwaliteitsbeheer

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb bericht ontvangen dat deze klacht over Spotta is afgesloten door de melder van de klacht.

💡

Tip van onze consumentenexpert

Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.

Bron: ConsuWijzer / ACM