Mijn Klacht:
Ik ontvang al heel wat maanden geen spotta folders. Waarom?
Gewenste Oplossing:
Leveren van de folder

Ik ontvang al heel wat maanden geen spotta folders. Waarom?
Leveren van de folder
Bericht van Robin van Klacht.nl
10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.
Bericht van Robin van Klacht.nl
10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen
Bericht van Spotta
10 maanden geleden - Geachte heer/mevrouw, Vervelend om te vernemen dat de reclamefolders niet correct zijn verspreid op uw adres. Graag ontvangen wij uw volledige woonadres (1234AB,5), zodat wij uw melding op de juiste manier kunnen verwerken. Uw gegevens kunt u het gemakkelijkst versturen, door het beantwoorden van deze mail. Met vriendelijke groet, Afdeling Kwaliteitsbeheer
Reactie van de melder van de klacht Uysal
10 maanden geleden - 1964KA 7
Heeft op 18 november 2022 om 08:18 geantwoord
Geachte heer/mevrouw,
Vervelend om te vernemen dat de bezorging nog niet hersteld is op uw adres.
Wij zullen dit onder de aandacht brengen bij de afdeling bezorgen.
Zij zullen verdere maatregelen treffen om dit zo snel en goed mogelijk op te lossen.
Tip
In de tussentijd hoeft u geen aanbiedingen te missen. Op www.Folders.nl of via www.Folders.nl/app vindt u alle folders van de populaire winkels in Nederland.
Excuses voor het ongemak en bedankt voor uw geduld en begrip
Met vriendelijke groet,
Afdeling Kwaliteitsbeheer
Bericht van Robin van Klacht.nl
10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht