Klacht: Geen reclame en geen reactie van spotta

Margret verhoeven op 11 juli 2018 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Heb geklaagd dat we al meerdere weken geen pakket folders hebben ontvangen. Ook vanmorgen weer gemeld want ook deze week is er niks gegooid hier in de straat. Baal hier behoorlijk van want ben een echte reclamefan. Hoop dat er nu wel iets geregeld wordt bij spotta want 3 weken vind ik echt belachelijk. Vakantie of niet er kan toch wel voor vervanging gezorgd worden.

Gewenste Oplossing:

Als de reclame van deze week nog geleverd word en vanaf nu gewoon iedere week weer.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 11 juli 2018 om 15:20 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heermevrouw,

Hartelijk dank voor uw bericht. Wij vinden het erg vervelend dat de verspreiding van het Spotta folderpakket te wensen heeft overgelaten. Onze excuses daarvoor.
Wij hebben uw melding wederom in behandeling genomen en gaan desbetreffende bezorger hierop aanspreken.

Helaas kunnen wij de folders niet nasturen, dit omdat wij geen precieze huisnummers mogen communiceren ivm de privacywet.

Met vriendelijke groet,
Spotta klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door