Klacht: Geen maanden foldersl

8921GG op 13 november 2022 over Spotta in de categorie Reclame

Spotta klantenservice

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
✉ Spotta has resolved this complaint
✅ Klacht opgelost op 15 november 2022
Reactie van het bedrijf:

Geachte heer/mevrouw, We vinden het vervelend dat de bezorging nog niet naar wens verloopt. De melding is opnieuw in behandeling genomen. Op de achtergrond is de afdeling bezorgen hard aan het werk om de bezorging weer plaats te laten vinden...

Klanttevredenheid: 3.0/10 ★★☆☆☆
Bedrijf Spotta
Categorie Reclame
Status Opgelost
Datum 13 november 2022

Een klant heeft herhaaldelijk contact opgenomen met de klantenservice van Spotta om te klagen over het ontbreken van de folderbezorging. De klant benadrukt dat dit problematisch is voor zowel de bewoners die afhankelijk zijn van aanbiedingen als voor de winkels in de buurt. De klacht is inmiddels opgelost.

Mijn Klacht:

Ik zit al geruime tijd aan de klachten lijn van Spotta klantenservice om hulp.om fe folders bezorgd te krijgen.
Echter helaas

En juist nu zijn we hier in de wijk afhankelijk v koopjes vergelijk.
En voor de winkels i kwestie ook niet fair geen bezorgers ..

Gewenste Oplossing:

Dat wij hier in de straat eroo asn kunnen folders op de deurmat te ontvangen.

Beoordeling 3/10 star-2 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Spotta

3 jaren geleden - Geachte heer/mevrouw, Vervelend om te vernemen dat de reclamefolders niet correct zijn verspreid op uw adres. Graag ontvangen wij uw huisnummer, zodat wij uw melding op de juiste manier kunnen verwerken. Uw gegevens kunt u het gemakkelijkst versturen, door het beantwoorden van deze mail. Heeft u verder nog vragen, opmerkingen of suggesties? Mail gerust of neem contact op via https://www.spotta.nl/klantenservice Met vriendelijke groet, Afdeling Kwaliteitsbeheer

Reactie van de melder van de klacht 8921GG

3 jaren geleden - Nou heel.leuk die Spotta standaard mail reactie die krijg ik dus ook al steeds. Nu de echte oplossing nog.gewoon bezorgen die handel.

Bericht van Spotta

3 jaren geleden - Geachte heer, mevrouw, Zonde huisnummer kunnen we uw melding niet in behandeling nemen. Wij hopen u voldoende geïnformeerd te hebben, mochten er nog vragen en/of opmerkingen zijn dan vernemen wij dit graag. Met vriendelijke groet, Afdeling Kwaliteitsbeheer

Reactie van de melder van de klacht 8921GG

3 jaren geleden - Nou de postcode is 8921GG/253 Lukt niet om door te geven ri Spotta..verzend niets.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 15 november 2022 om 08:48 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw,

We vinden het vervelend dat de bezorging nog niet naar wens verloopt.

De melding is opnieuw in behandeling genomen.

Op de achtergrond is de afdeling bezorgen hard aan het werk om de bezorging weer plaats te laten vinden op uw adres.

Ondanks alles wensen wij u een fijne dag toe.

Met vriendelijke groet,

Afdeling Kwaliteitsbeheer

8921GG

Heeft op 15 november 2022 om 09:15 geantwoord

Beoordeling 3/10 star-2 (10)

Eerst zien dan geloven.en dat duurd al een paar maanden inmiddels

💡

Tip van onze consumentenexpert

Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.

Bron: ConsuWijzer / ACM