Mijn Klacht:
Dit is de 2e week dat er geen folders bezorgd zijn. Erg vervelend dat dit elk jaar het zelfde liedje is. Met de zomer is het altijd raak. Ik blijf het vervelend vinden om elke keee dezelfde melding te moeten maken.
Gewenste Oplossing:
Als de folders gewoon geleverd worden

