Klacht: geen folders ontvangen

hansenzo op 24 januari 2017 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

hallo,ik vind het een slechte zaak dat als je belt te horen krijgt de folders worden bezorgd op ma en di bla bla….tel kosten 35 cent 0900 en excl kosten voor je telefoon.je mag gewoon weer woensdag terug bellen..dus weer kosten…vreemd..

maar goed hier komen de folders al jaar en dag op zondag avond…en ineens vorige week en nu geen folders en de rest van de straat wel..

mijn vraag jullie waarom??

Gewenste Oplossing:

nee. niet echt

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 24 januari 2017 om 12:44 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw

Hartelijk dank voor uw bericht. Wij vinden het erg vervelend dat de verspreiding van het Spotta folderpakket te wensen heeft overgelaten. Onze excuses daarvoor. Wij hebben de bezorgerscoördinator in uw wijk geïnformeerd en vertrouwen erop dat u in de toekomst het folderpakket weer gewoon op maandag of dinsdag in uw brievenbus ontvangt.

Mocht u in de tussentijd geen aanbieding willen missen, kijk dan op Spotta.nl of download de Spotta app voor uw tablet en/of smartphone. Daar vindt u de laatste folders van alle populaire winkels in Nederland. U zoekt – en vindt – voordeeltjes handig op productnaam of categorie. Zoeken per winkel kan natuurlijk ook, landelijk en bij u in de buurt.

Heeft u nog vragen, opmerkingen of suggesties? Of ontvangt u het Spotta folderpakket in de toekomst nog een keer niet of niet op de juiste manier? Laat het ons weten via Spotta.nl/klantenservice.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Spotta

Alle klachten die gemeld zijn door