Mijn Klacht:
Goedemorgen.
ik heb zojuist al een aantal weken geen folders ontvangen in eerbeek odinkerf.
eerder ook een melding gedaan , kreeg ik 3 weken folders en nu ontvang ik zojuist weer een aantal weken al geen folders meer!
graag zou ik zo snel mogelijk weer folders willen ontvangen!
Gewenste Oplossing:
ik elke week weer folders ontvang.

