Klacht: Geen folder

Mw rusch op 27 juni 2018 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb geen folders ontvangen

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik de folders wekelijks in de bus krijg

Beoordeling 5/10 star-3 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 27 juni 2018 om 16:07 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heermevrouw,

Hartelijk dank voor uw melding. Uw vaste bezorger is onlangs gestopt met bezorgen en we hebben een nieuwe bezorger in uw wijk aangesteld, die met ingang van komende week zal starten. Daarmee gaan we er vanuit dat u dan netjes de folders zult ontvangen, uiterlijk op dinsdag om 20.00. Mocht u ze dan nog niet hebben dan horen we het alsnog graag van u.

Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Spotta

Mw rusch

Heeft op 04 juli 2018 om 19:39 geantwoord

Beoordeling 5/10 star-3 (10)

We zijn een week verder en nogeen steeds geen folders.
Ik kan er niets aan doen dat jullie waarschijnlijk geen nieuwe bezorger hebben

Bericht van Spotta

6 jaren geleden - Geachte mevrouw Rusch, Hartelijk dank voor uw melding. Wij hebben een nieuwe bezorger in uw wijk aangesteld, die met ingang van week 28 zal starten. Onze excuses dat er eerder is gecommuniceerd dat de nieuwe bezorger afgelopen week zou starten . Daarmee gaan we er vanuit dat u dan netjes de folders zult ontvangen, uiterlijk op dinsdag om 20.00. Mocht u ze dan nog niet hebben dan horen we het alsnog graag van u. Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Klantenservice Spotta

Alle klachten die gemeld zijn door