Klacht: geen bezorging van de reclame folders

Bono6 op 17 oktober 2022 over Spotta in de categorie Reclame

Spotta klantenservice

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
✉ Spotta has resolved this complaint
✅ Klacht opgelost op 18 oktober 2022
Reactie van het bedrijf:

Geachte mevrouw Jansen, Bedankt voor het doorgeven van uw adresgegevens. Wij hebben uw melding verder in behandeling genomen. We hopen uw klacht zo spoedig mogelijk op te lossen. Met vriendelijke groet, Afdeling Kwaliteitsbeheer

Bedrijf Spotta
Categorie Reclame
Status Opgelost
Datum 17 oktober 2022

Er is gedurende meerdere weken geen bezorging van reclamefolders geweest in de Jan van der Spekstraat. De klant heeft dit probleem gemeld bij Spotta, waarna het is opgelost.

Mijn Klacht:

Helaas hebben wij in de jan van der spekstraat al weken geen bezorging van reclame folders gehad.

Gewenste Oplossing:

Ik zou deze graag weer willen ontvangen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Spotta

4 jaren geleden - Geachte mevrouw I. Jansen, Vervelend om te vernemen dat de reclamefolders niet correct zijn verspreid op uw adres. Graag ontvangen wij uw huisnummer, zodat wij uw melding op de juiste manier kunnen verwerken. Uw gegevens kunt u het gemakkelijkst versturen, door het beantwoorden van deze mail. Heeft u verder nog vragen, opmerkingen of suggesties? Mail gerust of neem contact op via https://www.spotta.nl/klantenservice. Met vriendelijke groet, Afdeling Kwaliteitsbeheer

Reactie van de melder van de klacht Bono6

4 jaren geleden - Mijn huisnummer is nummer 5

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 18 oktober 2022 om 11:40 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Jansen,

Bedankt voor het doorgeven van uw adresgegevens.
Wij hebben uw melding verder in behandeling genomen.

We hopen uw klacht zo spoedig mogelijk op te lossen.

Met vriendelijke groet,
Afdeling Kwaliteitsbeheer

💡

Tip van onze consumentenexpert

Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.

Bron: ConsuWijzer / ACM