Klacht: geen bezorging gedurende enkele maanden

dijsselbloem op 22 mei 2024 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Al maanden krijg ik geen folderpakket meer bezorgd, terwijl ik duidelijk heb gemeld dat ik , zoals voorheen, het hele pakket wekelijks wil ontvangen. Wilt u aub. zorg dragen dat ik dit hele pakket weer ontvang?

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als ik, zoals voorheen, het hele pakket folders weer wekelijks ontvang.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Spotta

Heeft op 23 mei 2024 om 08:39 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw,

Vervelend om te vernemen dat de reclamefolders niet correct zijn verspreid op uw adres.

Wij zullen dit onder de aandacht brengen bij de afdeling bezorgen.
Zij zullen verdere maatregelen treffen om dit zo snel en goed mogelijk op te lossen.

Onze excuses voor het ongemak.

Ondanks alles wensen wij u een fijne dag toe. 

Met vriendelijke groet,

Afdeling Kwaliteit

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door dijsselbloem