Klacht: geen bezorging

gemma van gaans op 14 juli 2018 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Nu alweer 5 weken geen reclame ontvangen. In het verleden al vaker geklaagd, maar na een tijdje dat het goed gaat nu weer helemaal mis. Vaak in vakantietijd.

Gewenste Oplossing:

Veel bekenden krijgen altijd keurig op dezelfde dag de reclame. Helaas is dit niet van toepassing voor ons.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 16 juli 2018 om 10:24 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw van Gaans,

Hartelijk dank voor uw bericht. Wij hebben vandaag geprobeerd u te bellen om een en ander nader toe te lichten over uw wijk.

Dit is helaas niet gelukt. U mag ook contact met ons opnemen op telefoon nummer 0900-8774636.

Alvast dank voor de moeite.

In het vertrouwen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd,

Met vriendelijke groet,
Klantenservice Spotta

Alle klachten die gemeld zijn door