Klacht: Folders worden niet bezorgd

hobmajh op 22 november 2022 over Spotta in de categorie Reclame

Spotta klantenservice

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
✉ Spotta has resolved this complaint
✅ Klacht opgelost op 23 november 2022
Reactie van het bedrijf:

Geachte heer J. Hobma, Uw melding waarin u aangeeft dat de bezorging niet naar behoren verloopt, is in goede orde ontvangen. Wij vinden het jammer dat de bezorging op uw adres niet goed gaat en nemen de melding daarom in...

Bedrijf Spotta
Categorie Reclame
Status Opgelost
Datum 22 november 2022

Een klant van Spotta heeft aangegeven dat er al een maand geen folders worden bezorgd, met name tijdens schoolvakanties. Ondanks herhaalde meldingen over de bezorgproblemen, heeft de klant geen verbetering ervaren en twijfelt aan de effectiviteit van het doorgeven van klachten.

Mijn Klacht:

Wij ontvangen nu al weer een maand geen folders van Spotta.
Bijna na of in elke schoolvakantie is het zover… eens weer geen folders.
Geef het niet meer door aan Spotta. Helpt toch niet.
Al zo vaak gedaan. Er zijn iedere keer problemen met bezorgers of te wel ze hebben er geen.

Gewenste Oplossing:

Als de folders gewoon bezorgd worden

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 23 november 2022 om 15:05 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer J. Hobma,

Uw melding waarin u aangeeft dat de bezorging niet naar behoren verloopt, is in goede orde ontvangen. Wij vinden het jammer dat de bezorging op uw adres niet goed gaat en nemen de melding daarom in behandeling:

De melding wordt doorgegeven aan onze afdeling bezorgen en zij zorgen ervoor dat de bezorger wordt geïnformeerd over uw melding.

Heeft u na de termijn van drie weken nog steeds klachten, dan verzoeken wij u om contact met ons op te nemen via onze klantenservice-portal:  https://www.spotta.nl/klantenservice  (U kunt direct op de link klikken) Op deze portal kunt u vanaf woensdag tot en met vrijdag klachten melden die betrekking hebben op de bezorging van het weekend daarvoor.

Tip
In de tussentijd hoeft u geen aanbiedingen te missen. Op www.Folders.nl of via www.Folders.nl/app vindt u alle folders van de populaire winkels in Nederland.  

Bedankt voor het doorgeven van de melding. Wij gaan direct met de melding aan de slag en doen ons uiterste best om de melding zo snel mogelijk op te lossen.

Met vriendelijke groet,
Afdeling Kwaliteitsbeheer

💡

Tip van onze consumentenexpert

Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.

Bron: ConsuWijzer / ACM