Mijn Klacht:
Voor de DERDE achtereenvolgende week hebben wij de folders niet ontvangen
Gewenste Oplossing:
Ik ben pas tevreden als wij wekelijks en op tijd de folders ontvangen

Voor de DERDE achtereenvolgende week hebben wij de folders niet ontvangen
Ik ben pas tevreden als wij wekelijks en op tijd de folders ontvangen
Bericht van Robin van Klacht.nl
3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.
Bericht van Robin van Klacht.nl
3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen
Heeft op 23 april 2025 om 11:33 geantwoord
Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht
Bericht van Robin van Klacht.nl
3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht
Heeft op 24 april 2025 om 07:56 geantwoord
Er is nog niets opgelost, ik ontvang nog geen folders