Klacht: Folders niet ontvangen

C.H. van den Bosch op 04 september 2024 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Voor de ZEVENDE achtereenvolgende week hebben we de folders niet ontvangen, het lukt al die weken al niet om de klacht te melden op de site van Spotta

Gewenste Oplossing:

Ik ben pas tevreden als Spotta zorgt dat wij de folders wekelijks en op tijd ontvangen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Spotta

Heeft op 04 september 2024 om 14:31 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw van den Bosch,

Bedankt voor uw melding. Tot op heden is het helaas nog steeds niet gelukt om de bezorging te herstellen in uw wijk.

We doen ons uiterste best om de bezorging weer op korte termijn plaats te laten vinden.

Als alternatief wijs ik u op Folderkiezer (www.folderkiezer.nl), totdat de bezorging hersteld is.
Op deze website kunt u een gepersonaliseerd folderpakket samenstellen dat kosteloos door PostNL bij u bezorgd zal worden.

Mocht uw vragen hierover hebben, deze beantwoorden wij graag.

Tot slot vertrouwen wij erop u hiermee, vooralsnog, voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Afdeling Kwaliteitsbeheer

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door C.H. van den Bosch