Klacht: Folders niet ontvangen

C.H. van den Bosch op 28 februari 2024 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Het is alweer de tweede achtereenvolgende week dat we de folders niet hebben ontvangen.

Gewenste Oplossing:

Ik ben pas tevreden als Spotta wekelijks en op tijd de folders bezorgd

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

C.H. van den Bosch

Heeft op 28 februari 2024 om 22:33 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Dit is geen oplossing maar een automatische mail antwoord waar ik niet mee kan.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 29 februari 2024 om 13:19 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer / mevrouw ,

Onze klachtenprocedure loopt via www.spotta.nl/klantenservice . De melding komt dan bij de juiste afdeling binnen .

Met vriendelijke groet ,

Afdeling Kwaliteitsbeheer

Alle klachten die gemeld zijn door C.H. van den Bosch