Klacht: Folders niet ontvangen

C.H. van den Bosch op 02 november 2022 over Spotta in de categorie Reclame

Spotta klantenservice

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
✉ Spotta has resolved this complaint
✅ Klacht opgelost op 3 november 2022
Reactie van het bedrijf:

Geachte heer/mevrouw van den Bosch, Vervelend om te vernemen dat de bezorging tot op heden nog niet is hersteld. Wij hebben uw melding daarom speciaal onder de aandacht gebracht bij de manager van de afdeling bezorgen. Totdat de bezorging op...

Klanttevredenheid: 1.0/10 ★☆☆☆☆
Bedrijf Spotta
Categorie Reclame
Status Opgelost
Datum 2 november 2022

Een consument heeft herhaaldelijk geen folders ontvangen van Spotta, en dit is nu al zes weken achtereenvolgend het geval. De klacht is inmiddels opgelost.

Mijn Klacht:

Voor de ZESDE ACHTREEENVOLGENDE WEEK hebben we de folders niet ontvangen

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden wanneer Spotta EINDELIJK eens zijn verplichtingen nakomt en de folders op tijd bezorgd i.p.v. automatische antwoorden op klachten mail

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 03 november 2022 om 09:42 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw van den Bosch,

Vervelend om te vernemen dat de bezorging tot op heden nog niet is hersteld.

Wij hebben uw melding daarom speciaal onder de aandacht gebracht bij de manager van de afdeling bezorgen.

Totdat de bezorging op uw adres is hersteld, wijzen wij u graag op een alternatief genaamd Folderkiezer (www.folderkiezer.nl).

Op deze website kunt een gepersonaliseerd folderpakket samenstellen dat kosteloos door PostNL bij u bezorgd zal worden.

Uw vragen hierover, beantwoorden wij graag.

Tot slot vertrouwen wij erop u hiermee, vooralsnog, voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
Afdeling Kwaliteitsbeheer

C.H. van den Bosch

Heeft op 04 november 2022 om 09:09 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Wij hebben al 6 weken achter elkaar de folders niet ontvangen, SCHANDALIG

💡

Tip van onze consumentenexpert

Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.

Bron: ConsuWijzer / ACM